زمانی که به خرید یک جواهر می‌پردازید، باید به نکات متعددی توجه کنید: از سبک شخصیتان گرفته تا رنگ پوست و مدل مویتان. اما امروز می‌خواهم در مورد یک موضوع بسیار مهم دیگری که باید آگاه باشید، بحث کنم: شکل صورت شماست.همه ما افرادی منحصربه‌فردیم و چهره‌های ما تنها یک بخش از تنوع زیبایی‌هایی است که در جهان وجود دارد. آشنا شدن با اینکه چگونه سبک‌های مختلف می‌توانند با شکل چهره شما هماهنگ شوند، به ما کمک می‌کند تا جواهراتی را انتخاب کنیم که ویژگی‌های ما را بهبود داده و تعادل آنها را حفظ کنیم و در نتیجه زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری به ما ببخشد. بیایید یک راهنمای جامع و گام به گام انتخاب صحیح جواهرات بر اساس شکل صورت را بررسی کنیم که می‌تواند در انتخاب جواهراتی که برای شما ایده‌آل هستند، به شما کمک کند!

انتخاب فرم صورت,انتخاب جواهرات بر اساس شکل صورت شما
  1. شناسایی شکل صورتتان

در اصل، شش شکل چهره مختلف وجود دارد. پس بروید و با تشخیص جایی که پهن‌ترین قسمت چهره‌تان قرار دارد (پیکان قرمز)، سعی کنید شکل چهره خود را در تصویر شناسایی کنید. همچنین سه نوع خط فک نیز بسیار مهم است که در هنگام انتخاب جواهرات نیز باید درباره آنها اطلاعاتی داشته باشید (پیکان آبی): خط فک مربعی معمولاً در چهره‌های مربعی یا مستطیلی دیده می‌شود. خط فک گرد در شکل‌های چهره گرد و بیضوی دیده می‌شود. خط فک مستقیم‌تر در چهره‌های سه‌گوشی و الماس شکل دیده می‌شود. آیا می‌توانید شکل چهره‌تان را پیدا کنید؟ اگر مطمئن نیستید، سعی کنید شکلی را که به شما نزدیکتر است، انتخاب کنید.

  1. انتخاب جواهرات بر اساس شکل صورت

قانون مهمی که باید در ذهن داشته باشید هنگام انتخاب جواهر برای شکل چهره‌تان این است که جواهر را از بخش پهن‌ترین قسمت چهره‌تان (خط قرمز) دور نگه دارید تا ظاهری متوازن و تعادلی داشته باشید. همچنین باید تصمیم بگیرید که به چه نوع ظاهری علاقه دارید. به عنوان مثال، می‌توانید گوشواره‌های کوچک یا گوشواره‌هایی که نزدیکتر به چشم‌هایتان قرار می‌گیرند را برای داشتن ظاهری عاشقانه انتخاب کنید، یا گوشواره‌های زنانه بلند را برای تاکید بیشتر بر گردن و لبهایتان برگزینید و ظاهری جذاب داشته باشید.

شکل چهره سه‌گوشی و الماس شکل,انتخاب جواهر بر اساس قیافه

شکل صورت سه‌گوشی و الماس شکل

از آنجایی که پهن‌ترین قسمت چهره سه‌گوشی و الماس شکل پیشانی است، باید با پر کردن آن، شکل چهره خود را تکمیل کنید. همانطور که در تصویر با جزئیات نشان داده شده است، خط فک شما مستقیم است و دوشنبه تیز است، بنابراین باید برخی از شکل‌های گرد را برای زیبایی بیشتر ظاهر خود اضافه کنید.

انجام دهید:

  • گوشواره را به اندازه‌ای نزدیک چشمان خود قرار دهید تا ظاهری عاشقانه داشته باشید.
  • گوشواره‌های بلند یا زنجیره‌ای را برای داشتن گردنی جذاب انتخاب کنید.
  • برای متعادل‌تر خط فک خود، به دنبال شکل‌های گرد و طبیعی باشید.
  • اگر چهره‌تان الماس شکل است، گردنبندهای کوتاه می‌توانند خط فک را متعادل‌تر نشان دهند.

انجام ندهید:

  • گوشواره‌هایی که بلندتر از چانه‌تان باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *